torsdag 7. mai 2009


Det har vært rikelig med racing spill som pumpe opp handlingen ved arming biler, men Split / Second kan du bruke en eksplosiv miljø å ta ut konkurrenter og endre kurs. Hva er det? Laget av teamet bak PURE, Split / Second håper å levere en racing spillet fullpakket med Hollywood-sized spesialeffekter. I spillet, spillerne kan bygge opp sin makt spille bar ved drivende, utkast, hopp og nær tilløp. Når fylt ikoner på skjermen fortelle spillerne når de kan aktivere små og store kraft spiller som kan spore av andre biler, blåse ut veggene eller permanent endre kurs. Hva vi så Jeg spilte gjennom et enkelt løp fire ganger. Hvor langt Underveis er det? Det var bare ett nivå tilgjengelig, bygd spesielt for hendelsen. Spillet selv, ble jeg fortalt, har en lang vei å gå før det treff PS3, PC og Xbox 360. Hva Needs Forbedringsprogrammene? Control Sensativity: spillets kontroller er fortsatt litt ømfintlig for føreren, men utviklerne sier de vet det er et problem og er allerede jobber med endring av kontrollene. Grafisk brukergrensesnitt: Første gang jeg så spillet, poengsummen, plass og strøm spille måle var alle på bilens støtfanger. Denne gangen rundt de er vist under støtfanger. Det er en forbedring, men jeg fortsatt ikke er forelsket i utseendet. Jeg tror utseendet har rikelig med rom for forbedring. Skade Modeling: Mens bilene gjør ta skade som du rase rundt selvfølgelig at skader ikke påvirke måten kjøretøy håndtak. I et spill som handler om å ta opp konkurransen, skadet biler må handle skadet. Hva skulle bli det samme? Power Spilles: Kraften spiller er brutt ned til små og store arrangementer. Jeg var i stand til å utløse bensinstasjon eksplosjoner, vegger skjuling, ta ut en hel motorvei overpass og selv Downing en stor kommersiell flygning. Disse hendelsene, som både treg andre raser og endre selve kurset, er det dette spillet handler om. På kurset jeg kjørte, hadde de en fin blanding, og alle var levert med over-the-top-grafikk. Estetisk: Spillet utseende er perfekt for hva de ønsker å levere en sommer blockbuster av en racing title fullpakket med eksplosjoner og surrealistisk hendelser. Over-the-top Handling: I mitt siste løp, endelig komfortabel med kontroller og forstå begrepet to lagdelt strøm spiller jeg Tore på sporet hverandre, fartstoleranse gjennom billowing skyer av støv, drivende rundt Flaming vrakdeler og unngå en krasj planet. Det var i motsetning til noen rase jeg hadde spilt før. Forenklet kontroller: Kontrollene definitivt trenger arbeid, men bruker dem kunne ikke vært enklere. En utløser er gass, en pause og trekke både drift. Deretter er det en knapp for å aktivere den mindre strøm spiller og en annen for å aktivere større seg. Final Thoughts Split / sekund er en fantastisk idé, et racing spill i en iscenesatt sette bygget rundt ideen om å blåse ting opp og endre kurs. Spillet gir en mye nødvendig følelse av moro og taktikk til en sjanger som i økende grad i fare for å bli en nisje som bare er tilgjengelig for gearheads.

Ingen kommentarer: